Rajd Wokół Tatr

Niedziela, 25 sierpnia 2013 · Komentarze(1)
Udalismy sie z Arkiem nas start.Jechalismy nieoficjalnie wiec wlaczamy sie w grupe.POczatek idzie jakas ucieczka,my jedziemy spokojnie przez Czarny Dunajcec.Hopke do granicy i dalej Slowacja.Tam zaczyna sie rozkrecanie tempa.Przechodzimy przez Oravice i dalej podjaxd na Vitanova.Tam gubię rekojeśc od pompki i zawracam szukac.Chwile mi to zajelo,gonie grupe i dopiero na zjazdach z pomoca Arka dochodze.Dalej ZUberec i podjazd na Huty.Idzie ciezko,koledzy odjezdzaja.Z ulga docieram na szczyt.Teraz dlugie i szybkie zjazdy.Jade sam,pozniej troche plaskiego i I bufet,przejezdzam go nie stajac.Czekam na reszte w Liptovskim.Dojezdzaja i lecimy po plaskim.Skrecilismy na Tatry.Tam wiatr w ryja.Ida mocne zmiany,odpuszczam i jade swoje.Od tego momentu jad juz do konca sam.POdjazd na Szczyrbskie dlugi i meczacy.Na szczyt wyjezdzam mocno zmordowany.Dalej przez Smokoviec i Tatrzanska Łomnice.Zjezdzam do Kotlinki i podjazd pod Zdziar.Ciezko sie jechalo.Na szczycie dolweam picia i teraz juz z gory przez Jurgow.WIatr wyjatkowo nie pomagał.Najgorzej bylo na Prostej przez Gronków.Dojezdzam do NT ledwo zyw.