Krowiarki,Salmopol

Czwartek, 27 marca 2014 · Komentarze(0)
Miałem okazje spedziec 2 dni w Wiśle.Jako ze musiałem tam byc dopiero na 11 rano wiec jeszcze po drodze postanowilem zaliczyc dawno nie odwiedzane tereny.ZOstawiłem auto w Makowie Podh. i o godzinie 7 rano wyjechalem w kierunku Osielca.Piekielnie zimno -1 stopien ale slonce powoli grzalo.Najpierw podjazd w OSielcu i pozniej w kierunku Jordanowa.Tam skreciłem na SIdzine i podjazd na Toporzysko.Fajny widok na Police.Asfalt bardzo dobry,przejechalem przez cala wies i skierowalem sie na Zubrzyce.POdjazd w koncowce mocno stromy.ZNow fajny widok na POlice i troche na Babia.Zjazd do Zubrzycy i skrecam na glowna droge do Zawoi.Rozpoczynam podjazd na Krowiarki.Jechalem juz raz tamtedy.Nie jest jakos ciezko.Wykrecam dobry czas.Na gorze staje na chwile.Zjazd do Zawoi dziurawy,jednak widok na Babia rekompensuje wszystko.Snieg lezy i widac ze troche go jest.Jade przez cala długa Zawoje az do Białki.Jade autem do WIsły i jeszcze po poludniu jade na Salmopol.POdjazd dobrze mi znany,jade spokojnie.Nogi tez ciezki.Na szczycie 10 stopni ale przynajmniej sucho.ZJazd szybki i do hotelu