trasa Klasyka

Niedziela, 27 kwietnia 2014 · Komentarze(0)
umowilismy sie wieksza grupa na objazd trasy Klasyka Beskidzkiego.W 7 osob wyruszylismy z Sacza na Binczarowa.tam pierwsze skoki jednak ja ajde spokojnie.Czekam na gorze na Andrzeja i zjezdzamy w dol.Koledzy czekali wiec dalej do Brunar i tam wjechalismy juz na trase.Podjazd na Czarna jeszcze sie trzymam.Szybki zjazd do Uscia i w strone Wysowej.tempo robi sie mocne skrecamy na Skwirtne i tam na podjedzie troche zostaje.Zjazd i skret na regetów.Dawno tamtedy nie jechalem,piekne tereny,prawie domow nie ma,widoki super.Wjechalismy na glowna droge w Hanczowej i do UScia.Teraz podjazd na Kunkowa,uff dal w kosc.ZJazd do Leszczyn i podjazd na mete na Bielance.Tam juz padlem,na koniec jest 12%.Zjazd do Łosia z poczatku fatalny asfalt.Dalej juz z wiatrem do ROpy i podjazd na Tania Gore,tam męki przezywalem.Jakos sie wytaraskalem,zjechalismy do Florynki i jeszcze na Koniec Bogusza i do Sacza w ekspresowym tempie gdzie ledwo kolo trzymalem.POkropilo niegroznie na koniec i jak wpadlem do domu to sie rozlalo