Rajd Wokół Tatr

Niedziela, 31 sierpnia 2014 · Komentarze(0)
aj dlugo czekalem by w koncu objechac Tatry.Nie udalo sie w lipcu wiec teraz z mila checia.POjechalem do NT i stamtad start z Rynku.Na poczatku mocne tempo przechodzilem do przodu.Z poczatku mgły a pozniej w okolicach Czarnego DUnajca juz sloneczko.POdjazd do granicy mocno.POzniej troche hopek.Wjezdzamy na SLowacje i pogoda troche siada.Jedziemy przez Oravice,caly czas sluszne tempo zostalo nas jakies 12 osob z przodu.Podjazd na Huty jade spokojnie koledzy mi troche odjechali.Zjazdy szybkie ale czujne.Na szczescie wszyscy staneli na bufecie.tam cos zjedlismy i dalej plasko do Liptowskiego i w strone Szczyrbskiego Plesa.DOsyc dlugo wytrzymalem mocne tempo jak sie zaczal teren piac mocniej w gore.Jade w miare spokojnie na gorze odzyskujac sily.Tam zaczelo kapac.Na szczyrbskim znow postój i w dol do Smokovców w pelnym deszczu.Zrobilo sie nieciekawie zimno.Zjazd do KOtlinki masakra.Pozniej wspinaczka na Zdziar,pogoda sie troche wyklarowala.Ja oddzielilem sie od kolegow i pojechalem na Łysa Polane zaliczajac dodatkowe 3 podjady.Mialem lekko dosc.Ostatni na Cyrle to juz na rzesach.W Zako piekna pogoda wiec na koniec troche wyschłem