Bieszczady

Piątek, 30 października 2015 · Komentarze(0)
juz na wiosne planowalem jechac w Bieszczady rowerem.Wiadomo z Sacza jest to dla mnie raczej eni wykonalne (400km) w obie strony ale dojezdzajac gdzies autem i startujac mozna bylo si eo to pokusic.Jade po 5 rano do Nowego ZMigrodu.Robi sie jasno za Gorlicami.Zostawiam auto i jade w strone DUkli.ZImno ale znosnie.Idzie to jak krew z nosa bo droga jest mocno pofałdowana.Minelem DUkle i jade na Barlinek.Droga robi sie szeroka i jada cale watachy tirów.Przekraczam granice i dosc dlugi zjazd.Tam skrecam w boczna droge.Asfalt fatalny dobrze ze chociaz na podjezdzie.Pozniej troche w dol i wjezdzam na jakas glowniejsza droge.Stamtad juz jade na Medzialobrovce.DOjezdzam do podjazud na granice.dosc dlugo sie ciagnal do tego zaczely mnie bolec mocno plecy.Kurde ejszcze ponad 160km przedemna a ja musze co chcwila wstawac z siodla bo nie idzie siedziec... jakos wyjezdzam na szczyt i zjezdzam do radoszyc.Tam juz droga która wprowadzi mnie na Bieszczady.Mijam łupków i SMolnik.Zaczyna sie kiepski asfalt do Cisnej.Wyjezdzam na przełęcz i tam robie 1 postój.Teraz zjazd do Cisnej.jescze w Majdanie staje rpzy stacji koleii waskotorowej.Mijam szybko Cisna i jade przez Przysłup do Wetliny.Tam jade powoli rpzez wies az tu nagle huk z tylu,wybuchła detka.Niezle.. teraz bede jechał bez zapasu 120km spoworotem.Zmieniam to sprawnie i zaczynam powrot znow kiepski asfalt i musze mocno uwazac.Szukalem sklepu niestety daremnie.KOmancza i dalej Jaśliska.Caly czas puste otwarte rpzestrzenie i jakies malutkie wioski.Dojechalem do Dukli i juz stwierdzilem ze nie bede stawal.jakos dowloklem sie do ZMigrodu.Rowno ze zmrokiem ledwie zywy:)