Giro d'Czorsztynski Lago

Środa, 20 maja 2009 · Komentarze(5)
Od dawna chocila mi po glowie ta trasa.Wiedzie tedy zeszloroczna trasa TDP oraz czesciowo tegoroczna.Jezdzilem w tamte rejony ale jakos nigdy nie dotarlem nad jezioro Czorsztynskie.Wokol prowadzi fajna gorkowata droga z ieknymi widokami na Tatry i Gorce.Zaczelem o 16 fajna pogoda cieplo bardzo i lekki wiaterek w plecy.Tempo od poczatku dosyc mocne i do Kroscienka jade szybko i sprawnie.Na skrecie w kierunku Snoski dostaje wiatr w twarz no i nie idzie juz tak rozowo.Czekalem juz tylko by skrecic w Krosnicy na Sromowce.OD razu zaczyna sie mocny podjazd widoki jednak sa niesamowite

Tatry

3 korony

zaczely sie zjazdy az do samego jeziora

Przejezdza sie obok zapory i zamku w Niedzicy

Droga sie pnie ostro w gore chyba z 4km.Miejscami jest dosyc ostro.W koncu docieram na szczyt i zjazdy az do samego Frydmana
Widok na jezioro

Juz sie nie moglem doczekac kidy dojade do Debna i nawroce w kierunku Snoski bo wiatr dostalem od razu w plecy.Tam juz teren mi znany caly czas mniejsze lub wieksze HOpki az d Snoski gdzie podjazd jest dosyc ciezki ale na szczescie krotki
Staje na chwile i robie ostatnie zdjecia
Snoska i organy Hasiora w tle

Tatry

NO i teraz juz do domu z gorki chociaz pod lekki wiatr.STaralem sie ejchac spokojnie zeby sie jakos dotoczyc.W golkowicach juz mi nogi troche wysiadaly ale jakos spokojnie rozjechalem sie i nie bylo problemu.Ogolnie piekny trening i niesamowita widoko trasa.O tej porze roku jest tam pieknie zielono i na szczescie cieplo:)

Przewyzszen wyszlo duzo chociaz 90km z tej trasy bylo praktycznie po plaskim,ale wzniesienia wokol jeziora zrobily swoje

Trasa

Profil

W niedzielę rano wyruszamy we trzech na Słowację : St.Lubovnia, Plawnica, potem bocznymi drogami do Spiskie Pdhradie i dalej.Wyjazd około 7 rano. Jakbyś nie miał jakiegoś wyścigu, możemy trochę razem.

transatlantyk 12:00 czwartek, 21 maja 2009

Przechybę będę powtarzał koniec maja lub początek czerwca.

transatlantyk 11:56 czwartek, 21 maja 2009

E, to prawie przed wieczorem zdążyłeś. Ładne tempo.

transatlantyk 08:21 czwartek, 21 maja 2009

W tamtym roku zrobiłem sobie traskę Tdp z Piwnicznej przez Krościenko i Niedzicę do Zakopca - super tereny do jazdy, na pewno tam jeszcze nie raz wrócę ;)

vanhelsing 20:22 środa, 20 maja 2009

Znam część tej traski, tylko ja jechałem z Frydmana do Niedzicy- dłuugi podjazd :D

miciu22 20:08 środa, 20 maja 2009
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa erstw