Podsumowanie roku

Czwartek, 31 grudnia 2009 · Komentarze(0)
Wiec tak przejechalem w 2009r.- 18570km,jest to prawie 3 tys wiecej niz rok wczesniej
299 dni w roku spedzilem w jakis tam sposob na rowerze czyli prawie codziennie
Startowalem w 10 imprezach.5 wyscigach,4 rajdach,i jednej bardziej zabawowej imprezie.Z sukcesow 3 miejsce na Rajdzie w Ochotnicy,i przyjazd w 1 grupie na Rajdzie Wokol Tatr.
Pech mnie przesladowal w tym roku na Tatry Tour kapec i olbrzymia strata,na Wyscigu DOlina popradu tez kapec i strata 15min.Napewno duzym sukcesem jest rpzejechanie Petli Beskidzkiej na trasie 230km gdzie bylo 4000m przewyzszen.

Z bardziej turystycznych sukcesow to wyjazd na Popradzkie Pleso 1500 m.n.p.m. zwazywszy ze lacznie tego dnia zrobilem 229km.Bylem tez na Glodowce na TDP gdzie dojechalem prawie 100km z domu rowerem i pozniej tez wracalem.Lacznie 205km.
Reszta to codzienne treningi,bardziej lub mniej intensywne.Cisze sie ze zaczelem sie w miare dobrze czuc na podjazdach i nie jest mi straszne pokonywanie 1000 i wiecej metrow przewyzszen na jednej sesji.

W planach na przyszly rok mam start w tyc samych imprezach co teraz ale tez nowe wyzwania,moze w koncu wyrobienie licencji.Urlop chce spedzic we Wloszech gdzie musze zachaczyc o Dolomity oraz po drodze na Monte Zoncolan i pokonac te podjazdy z prawdziwego zdarzenia (Giau,Pordoi,Falzarego).
Zycze wszystkim sukcesow i spelnienia marzen w Nowym roku,pozdro