Leśnica,Czerwony Klasztor

Sobota, 25 września 2010 · Komentarze(2)
fajna wycieczka dzisiaj wyszla na SLowacje.Zaczelem pod wiatr do Piwnicznej,ciezko sie jechalo.Przekroczylem granice w Mniszku i rozpoczelem podjazd pod Przelecz vabec.Mocno wialo na zjezdzie i na szcescie w Lbovni wiatr byl juz lepszy.Dojechalem do Hnizdnych i po nowym asfalcie przez Kamienke.Pozniej gork i zjazd do Czeronego Klasztoru kilka zdjec i powrot do WIelkiego Lipnika i podjazd na Leśnice.Nie jechalem nigdy od tej strony.Jakies 3km pod gore dosyc ciezki poczatek koncowka juz fajna,Chwila na szczycie i zjazdy po nowym asfalcie do Leśnicy.Tam splywem DUnajcu do Szczawnicy i dalej do Sacza niby z wiatrek ale tak nogi mnie bolaly ze nie dokrecalem zbytnio

Leśnica :) jeden z najpiekniejszych podjazdow w mojej "karierze" ;)

bartek9007 13:53 poniedziałek, 27 września 2010

hehe dobrze ze się dziś nie mogłem zebrać bo w planach miałem Lesnicę od Szczawnicy i jezioro do okola jeszcze byśmy się w Lesnicy nie minęli fajna traska ja ja w zeszłym roku robiłem tylko ze dokładnie na odwrót:)

glazer3110 20:19 sobota, 25 września 2010
Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa iodty