XVI Rajd Rowerem Wokół Tatr

Niedziela, 28 sierpnia 2011 · Komentarze(2)
Prognozy nie zachecaly do wyjazdu z Sacza.Mialo padac od rana do 11 co zapowiadalo ciezki poczatek.Jednak jadac autem z Sacza bylo caly czas sucho az do NT.Tam szybkie zapisanie i na start.Okolo 50 0sob.zdjecie i sygnal do startu.Na poczatku tempo bardzo spokojne.Deszczyk sobie padal.Minelismy Czarny Dunajec i Chchołow.Tam pierwszy krotki podjazd pod granice.Dalej przez Oravice i znow podjazd przez lasek.Tam lekko niebezpiecznie i wyjezdzamy w Zuberecu.Grupa sie troche przerzedzila.4 kolarzy odjezdza do przodu ja zostaje z Mirkiem,Buła i Radzkiem.Jedziemy chwile razem,Mirek odjezdza a koledzy zostaja w tyle.Jade sobie pod Ostra bardzo spokojnie.Liczylem ze jak zwykle bedziemy czekac na Bufece przed LIptowskim.Lekko sie jednak zdziwilem bo tam nikogo nie bylo.Uzupelnilem picie zaczekałem na Bułe i dalej jedziemy razem.uTam juz suchy asfalt i jechalo sie fajnie.Szkoda ze nas wczesniej zlalo,bo naped zaczal pracowac mocno niekulturalnie.Po chwili dołaczył do nas chlopak spod Krakowa.Tak ejchalismy az do Smokovca.DObre mocne zmiany i niezle tempo pod Szyrbskie Pleso.Na szczyrbskim nawet slonce zaczelo wychodzic.Zatrzmalismy sie na bufecie.tam czekal na nas jeden kolarz wiec grupa urosla do 4.Zaczely sie zjazdy do Tatrzanskiej Kotlinki.Stamtad dlugi podjazd na Zdziar.Mialem sporo sil troche pociaglem grupe.Na Zdziarze 12 stopni ale mi bylo zimno... zjazd do Bialki i przed samym Nowym Targiem widze czerwona koszulke z przodu.Okazalo sie ze to Wiki.CHwile porozmawialismy,zaskoczyl mnie troche bo myslalem ze juz ejst w Ozorkowie.Fajnie bylo sie znow spotkac.Chwile z nami dociagnal do NT i tam sie rozdzielilismy,oczywiscie meta byla pod sklepem Rowex.Bardzo zadowolony ejstem ze swojej dyspozycji.DObry czas i srednia i praktycznie zmeczenia nie czulem