Piątek, 18 kwietnia 2008 · Komentarze(4)
nowy sacz-golkowice-zabrzez-kamienica-ostra-limanowa-przyszowa-golkowice-nowy sacz.Pogoda taa sobie ale sucho i nie wialo zbytnio.Do Zabrzeza srednia 33!!pozniej podjazd na Ostra okolo 15km pod gore.Zjazd z predkosciami do 66km/h.Naprawilem kolo przednie i kreci sie lepiej:)Na zjezdzie zlapalem jakiegos mlodego na MTB rower na ramie karbonowej osprzet XTR okazalo sie ze mlodziak jezdzi w klubie w Nowym Targu.RAzem dojechalismy do LImanowej i statad juz zaczelo brakowac mi sil,oczywicie nic do jedzenia nie wzielem.Jakos sie dotoczylem

to pewnie przez Wysokie jechales,podjazd zacny okolo 9km

kr1s1983 22:35 niedziela, 20 kwietnia 2008

Kręciłem kiedyś z kumplem z Bieszczad do Żywca.Pamiętam jak tuż za N.S. był solidny podjazd.Jak dobrze pamiętam ok 10km wspinaczki.

kondor 10:42 niedziela, 20 kwietnia 2008

Dzieki za komplement:)no u mnie takie tereny sa ze malo tras plaskich jest

kr1s1983 21:57 sobota, 19 kwietnia 2008

Z tego co widzę jesteś pierwszy na liście (bikestats) z ludzi jeżdżących po górach.Większość kręci po równinkach. Tak więc kilometr wykręcony po górach ma większy wymiar niż ten po płaskim.
Ja też kręcę po górach więc wiem co to znaczy

kondor 20:31 sobota, 19 kwietnia 2008
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa bbawi