Zbiorka STC

Niedziela, 23 maja 2010 · Komentarze(2)
Ladna pogoda od rana wiec bylo nas okolo 10 na zbiorce.Ruszylismy w strone Krynicy,przed skretem na Kotow czesc z nas pojechala na Kotow w tym ja a czesc odbila na Krzyzowke.Zaraz szykowal sie mocny podjazd i tam troche zostalem.Jednak wczorajsza trasa jest w nogach.Jakos doszlem an zjazdach i pozniej od razu podjazd pod Bogusze,tam mi dobrze szlo,nie jest mocno pod gore i na koniec jeszcze sie sam urwalem.Na Krzyzowce czekala na nas reszta i w 8 zaczelismy zjezdzac do Krynicy.Tempo ogien caly czas 60km/h.DOpiero w Andrzejowce stanelismy pod sklepem.Dalej to jazda pod wiatr po zmianach.W Piwnicznej 3 sie od nas oderwalo i do konca jechalismy tylko w 4.Udane przetarcie przed Jarna

HZ-50min
FZ-2:01h
PZ-1:05h

Po poludniu wyszlem jeszcze raz na rower.WYjechalem naprzeciw narzeczonej wracajacej z Krakowa autem.Dobilem az do Gosprzydowej i zjechalem do Tymowej i tam zapakowalem sie do auta.Cale 44km pod wiatr i na koniec po mokrej drodze.ALe moc byla o dziwo.

hej,to chyba bylo kolo Barcic?wiem ze sie na chwile odwrocilem i widzialem jak ktos mega zagina sie na goralu za nami.Pewnie wczesniej jechales tez za 1 czescia naszej ekipy ktora nam uciekla,podro

kr1s1983 05:39 poniedziałek, 24 maja 2010

No tam wam trochę koła potrzymałem jak wracaliście z Piwnicznej, o dziwo dosyć długo, musiałem poczekać na kolegę który odpadł bo miał 100km w nogach.

Anonimowy patrykose 19:40 niedziela, 23 maja 2010
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ubyni