Przełecz Knurowska

Wtorek, 29 czerwca 2010 · Komentarze(3)
Piekna pogoda,cieplo i udalo sie zrobic mega mocny trening.Ruszylem z bocznym wiatrem na Zabrzez i w Tymanowej skrecilem na Ochotnice.Lekki podjazd caly czas ale jechalem go ponad 30km/h.Spotkalem znajomego chwile pgadalismy i rozpoczelem podjazd na Knurowska,zrobili juz asfalt i mozna jechac spokojnie

Od zakretu do szczytu Knurowskiej szlem w trupa na rpzelozeniu 39/17.Tetno skoczylo do 181.na szczycie chwila pzerwy i zjezdzam.Rowne mocne tempo az do Sacza i srednia 33,7km/h.rewelacja

hehe to Ty fajne masz spokojne tępo pod gorę 21-22:) ja tam na ogól mam 18- 19 wiadome są szybsze i wolniejsze odcinki:) a ja bym to porównał do Berestu bo tez nie stromo a długo:) widzę ze Ci się spodobała ta przełęcz:) mi tez się podoba:) widzę ze warunki dobre złapałeś:)

glazer3110 20:54 środa, 30 czerwca 2010

Nie jest to jakas trudna przelecz od strony Ochotnicy podjazd ma 20km ale dopiero ostatnie 2km moze sa troche trudniejsze,od Knuroa jest trudniej okolo7km pod gore ale tak spokojnie mozna tam ejchac 21-22km/h porownal bym to do Magury,pozdr

kr1s1983 08:51 środa, 30 czerwca 2010

Ostatnio jak wracalem tamtedy, zauwazylem knurowska na mapie, zwrocila moja uwage ;) ciezki ten podjazd, jestes w stanie porownac go do czegos w mojej okolicy?
Ależ średnia ;D
pzdr

bartek9007 08:03 środa, 30 czerwca 2010
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa piewa