Passo Bernina,Forcola di Livigno

Poniedziałek, 30 sierpnia 2010 · Komentarze(0)
Wlasciciwe ta wycieczke zrobilem w ten sam dzien co Stelvio.PO rozlokowaniu sie na kwaterze w Livigno chcialem jeszcze cos zaliczyc tgo dnia.Ruszylem w strone Szwajcarii i przeleczy Forcola di Livigno.POdjazd zaczynal sie bardzo niewinnie jakies 4 km lekko pod gore.Profil tez jakis nieszczegolny
POzniej zaczynalo sie robic stromiej ale spokojnie jechalem na najlzejszym przelozeniu.W koncu docieram na szczyt
Podjazd pod Passo di Forcola © kr1s1983

Passo Forcola © kr1s1983

Tam mialem sporo myslenia zjezdzac w dol az do Szwajcarii i jechac na Bernine?Trudno powiedziec noi mialem dosyc ciezkie i tak czekaly by mnie 2 ciezkie podjazdy no ale coz raz sie zyje.Zjazd szybki,troche na koniec mnie przyblokowaly auta ale jakos dalem rade i przekroczylem granice.Rozpoczal sie podjazd na Passo Bernina.Nic o nim nie wiedzialem ile to kilometrow itp. ale wygladalo na oko ze dlugi nie jest
podjazd pod Passo Bernina © kr1s1983

i faktycznie po 7km jestem na przeleczy Passo Bernina
passo Bernina © kr1s1983

Passo Bernina © kr1s1983

Na Berninie © kr1s1983

chwile tam pobylem i znow zjazd az do granicy wloskiej i podjazd na Forcole dalo mi to w nogi.Juz zjezdzajac do Livigno praktycnzie nie dokrecalem nic.
Fajne wrazenie robia pasace sie krowy,maja zalozone dzwoneczki i chodza sobie jak chca po drodze;)