Z kolegami-Beskid WYspowy

Sobota, 23 lipca 2011 · Komentarze(2)
Fajna wycieczka dzis wyszla.Umowilem sie z Marcinem i Mariuszem na wspolna jazde.Ruszylismy dosc wczesnie rano,ladne slonce i duza rpzejrzystosc powietrza.Najpierw poszedl Rdziostow i dalej przez Pisarzowa do Limanowej.Skret na Dobra i fajna dolinka dojechalismy az do Podłopienia gdzie skrecilismy w kierunku Jodłownika.Nigdy tamtedy nie jechalem,od razu podjazd na Zawadke.Za Wilkowiskiem w lewo i krotka scianka do Skrzydlnej.piekne tereny widoki tam powalaja i asfalty o dziwo tez bardzo fajne.Troche tam zaniemoglem i podjazdy zaczely mnie bolec.Przejechalismy przez Wole Skrzydlanska,znow podjazd i zjechalismy do Kasiny Wielkiej przecinajac drgoe na Myslenice.POzniej juz z gorki do Mszany gdzie robimy postój przy sklepie.Po chwili jedziemy glowna droga w kierunku Zabrzeza.Od razu robi sie nerwowo z kierowcami.na szczescie po chwili skrecamy na boczna droge na Łetowe.Na poczatku plasko pozniej dosc mocny podjazd i stamtad zjazd do Jurkowa.Dalej to juz znane mi troche tereny.Podjazd na Przełęcz Rydza Śmigłego i zjazd do SLopnic.Mocno juz bylem zmeczony ale jeszcze trzeba wrocic.Kierujemy sie na przelecz Słopnica a stamtad na Ostra.Uff to by bylo na tyle gor.Koledzy jada cos jeszcze dokrecic a ja zjezdzam przez Mlynczyska do Sacza.Zrobili juz prawie caly nowiotki asfalt od Ostrej,musialem omijac swiezo polozony odcinek asfaltu.Dzieki za jazde!