Nowy sacz-czchow-jurkow-melsztyn-czchow-nowy sacz.Stc

Niedziela, 20 kwietnia 2008 · Komentarze(2)
Nowy sacz-czchow-jurkow-melsztyn-czchow-nowy sacz.Stc dalo dzis ciala i nikt sie nie pojawil na zbiorce.Niby mokro bylo ale mialo sie wypogadzac.Trasa plaska z pojazem na just dosyc ciezkim.Wialo znow mocno i w zana strone nie pomagal.POdjechalem w Melsztynie od ruiny zamku,podjzd jakies 16% nachylenie bo stawalem i prwie w miejscu krecilem.Powrot spokojny

niestety nie doszlem do zamku bo paskudne bloto bylo i w butach szosowcyh nie barzo.Jechalem ta glowna droga ruch byl duzy,nie jest ciekawe jedynie co to sie szybko jedzie,pozdrawiam

kr1s1983 22:34 niedziela, 20 kwietnia 2008

CZE widze że wypadzik zrobiłeś w melsztyńskie strony. W sobote tam przejedżałem przez tą mieścine. Ciekawe widoki z tego zamku są niesamowite szkoda że nie wytną drzew to by bardziej by było wiecej krajobrazu zobaczyć:). Hhhhmm to główną drogą jechałeś bardzo niebezpieczna jest w sumie to niedziela to tych aut jest mniej:)Pozdr Dariusz

DARIUSZ79 22:19 niedziela, 20 kwietnia 2008
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zwina