SLowacja.Spisz slowacki i polski.Nowy

Czwartek, 22 maja 2008 · Komentarze(2)
SLowacja.Spisz slowacki i polski.Nowy sacz-stara lubownia-spiska bela-spiska stara vs-czerveny klasztor-sromowce-kroscienko-nowy sacz.Pogoda marna troche siapil deszczem na koneic,wiatr tez silnawy.Duza czesc tej trasy jechale 1 raz.OD spiskiej beli niesmoawity 12% podjazd okolo 4-5km.Wogole to podjadow dzis takich konkretnych lacznie z 40km.MIejscami slaby asfalt na slowacji.Za tydz jade Jarna klasike z popradu na Hrebieniok wiec trzeb trenowac w tych terenach.Ogolnie jak na swieto to malo rowerzystow,pewnie przez pogode.

Blisko juz do tatr jakies 10km

Podjazd 12%,chyba szedl tam niedawno jakis wyscig bo co chwile pisze na asfalcie ile k do premii gorskiej

3 korony od SLowackiej strony

Fajne trasy. Będę znowu jesienią w Szczawnicy to część z nich znów objadę. Możesz zresztą spojrzeć na mój blog tam są opisy z zeszłego roku.

Zazdroszczę wyjazdu na Jarna Klasika. Może uda mi się pojechać w przyszłym roku.

Pozdrawiam,

Jacek

jajacek 01:30 środa, 28 maja 2008

Niezły dystans, początkiem maja też kręciłem się w tych samych rejonach i 31 wracamy tam na jeden dzień :)

miciu22 20:04 czwartek, 22 maja 2008
Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ieupo