Tatry Tour

Sobota, 27 lipca 2013 · Komentarze(3)
Najwazniejszy start w sezonie i klapa.. spodziewalem sie ze nie bedzie łatwo wiedząc ze bedzie upał i pewnie znow napotka mnie problem z żołądkiem.Na starcie juz 25 stopni i mocne slonce.Staje w tlumie na starcie,troche jestem z tyłu ale przeciez podjazd sie szybko zaczyna i pozniej mozna sie jeszcze przebic.Startujemy,tempo idzie dosyc mocne.Jade w bezpiecznej pozycji.Jest nerwow,co chwila zwezenia przez auta stojace na poboczu.W koncu mijamy Vysne Hagi i tam podjazd mocniej daje w kosc.Tworzy sie grupka,jade na tyle by miec w zasiegu wzroku peleton.Osiagamy Szczyrbskie Pleso i dalej w doł.Po kliku km doganaim peleton i lecimy ostro.Caly czas ponad 60km/h.Nerwowo jest dalej,pozniej troche plaskiego i przejazd przez Liptovski Mikulasz.tam idzie ostry zaciag gdyz zblizamy sie do pierwszego powaznego podjazdu na Huty.NIe daje rady w tym tempie.Jest ponad 30 stopni.POdjazd na Huty szedl mi fatalanie,skakala mi rpzerzutka tylna,do tego staralem sie maksymalnie oszczedzac siły.Na szczycie nei ma bufetu okazuje sie ze ma byc 10km dalej.Lece wiec mocno z 3 kolarzami.Tworzy sie coraz wieksza grupa.DOpiero za Zuberecem jest bufet.Na nieszczescie gubie zakrete do bidonu i musialem po nia wracac..Odjezdza mni fajna grupa.Napelniam bidony i wloke sie sam przez hopki do granicy.Przekraczam z ulga w Chochołowie i teraz juz tylko moze być cieżej.Podjazd na Czerwienne i dalej na Ząb.Oj wymęczyło mnie.Biore żela i koniec.Na zjezdzie wymioty jak kot.Odwodniłem sie zupelnie,w bidonach mało a do bufetu jakies 20km.Z Poronina na Głodówkę wlokłęm sie niemiłosiernie 10km/h masakra jakas.Zjechałem do Łysej Polany i jeszcze podjazd na Zdziar.DOpiero tam był bufet,zjazdłem coś,napiłem i odzyskałem troche sił.Jechalismy w 4 z jakimiś gosciami.Mocne cisniecie i podjazd z KOtlinki do Szczyrbskiego poszeld mi rewelacyjnie.Mogłbym jeszcze z 50km lekko strzelic... niestety mialem przynajmniej 1h straty na tych brzuchowych ekscesach i ostatecznie wynik fatalny 6:53h to chyba najgorszy moj czas na tej trasie
/1451861

Krzychu, głowa do góry, każdy start jest dobry, frustracja z tym żołądkiem straszna nie dziwie Ci się, ale popatrz na to z drugiej strony, 90% ludzi jakby miało taką niedyspozycje żołądkową na trasie to by odpuściło i wróciło autem, a Ty dojechałeś. dzięki jeszcze raz poratowanie przed startem, za rok robimy poniżej 6h, trzymaj sie

jedroll 06:09 środa, 31 lipca 2013

Niestety upał robi swoje... :/ Ale głowa do góry, na kolejnych startach będzie już tylko lepiej !!

Virenque 21:17 poniedziałek, 29 lipca 2013

Może i wynik najgorszy na tej trasie ale szacunek za takie tempo i podjazdy.

bartek001 12:43 poniedziałek, 29 lipca 2013
Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa iaiwr